PARKERENGRONINGEN-AIRPORT.NL
Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig

Reserveren

#
Kan ik een parkeerplaats online boeken?

Op Parkerengroningen-airport.nl hoeft u alleen de vertrek- en aankomstdatum in te vullen. Bij het vergelijken krijgt u een lijst met alle beschikbare parkeeraanbieders te zien. Hier ziet u een overzicht met alle voor- en nadelen en de prijzen. Nadat u de gewenste parkeerlocatie heeft gevonden kunt u direct online daar een parkeerplaats boeken via ons. U betaalt via een veilige betaalomgeving en krijgt de laagste prijsgarantie. Dit maakt parkeren bij vliegveld Eelde Groningen een stuk makkelijker én goedkoper.

#
Wat vul ik in bij het vergelijken?

Voordat u parkeerlocaties vergelijkt, vult u eerst de data in waarop u wilt parkeren. Dus de eerste dag van het parkeren en de laatste dag van het parkeren. Probeer zo accuraat mogelijk te zijn met het tijdstip waarop u denkt te arriveren en te vertrekken.

#
Waarom wijzigt de prijs als ik de aankomst en/of vertrektijd verander?

Parkeeraanbieders bepalen zelf hoe zij de prijs berekenen. Sommigen doen dit in dagdelen terwijl anderen werken met hele dagen. Dit kan verklaren waarom de prijs wijzigt als u de tijd verandert.

#
Wat voor tijd vul ik in bij het boeken?

U vult de tijd in waarop u denkt te arriveren. Dit is bij de Shuttle service de aankomsttijd bij de parking en bij de Valet service is dit bij het vliegveld. Houd bij de Shuttle service rekening met de reistijd naar het vliegveld toe. Bij terugkomst vult u de tijd in waarop u denkt klaar te staan om te worden opgehaald. Bij Valet service is dit het tijdstip waarop u naar huis wilt rijden. U kunt hiervoor het beste direct contact opnemen met de parkeeraanbieder na het landen om de wachttijd zoveel mogelijk te beperken.

#
Hoe weet ik of mijn reservering is gelukt?

Nadat u de betaling heeft voldaan van de reservering ontvangt u een reserveringsbevestiging. Deze kan zowel in uw mailbox als in uw spambox verschijnen. Deze kunt u binnen 24 na de betaling verwachten. Wij raden u aan om een account aan te maken, zodat u hier tevens de (contact)gegevens kunt inzien. Geen mail ontvangen binnen 24 uur? Log in op Parkerengroningen-airport.nl en verstuur opnieuw de bevestiging. Wanneer u geen account heeft kunt u een e-mail sturen naar onze klantenservice met daarin uw gegevens.

#
Ik weet mijn vluchttijden nog niet. Kan ik al wel boeken?

Ja, u kunt zelfs wanneer u uw tijden nog niet weet al wel een parkeerplaats reserveren. De tijden zijn slechts een indicatie. Zodra u de juiste vluchttijden heeft kunt u die ons mailen naar contact@parkcare.nl. Wij verzoeken u om hierin de juiste vluchttijden en uw gegevens neer te zetten. U kunt ook gebruikmaken van het contactformulier op de website.

#
Kan ik nog een parkeerplaats boeken?

Dit kunt u zelf bekijken tijdens het vergelijken. Wanneer u de vluchtdata en tijden invult, krijgt u een lijst te zien met de beschikbare parkeerlocaties. Deze hebben de actuele prijzen, aangezien elke keer opnieuw de prijzen worden geüpdatet.

#
Wanneer kan ik het beste reserveren?

Vaak zijn de goedkoopste plekken als eerste weg. Dus als u een goedkope plek wilt, dan kunt u het beste ten minste 1 week van te voren een parkeerplaats boeken. Vooral in het hoogseizoen en de vakantieperiodes zitten de parkings snel vol. U kunt een parkeerplaats al boeken zodra u de vluchtgegevens weet. Lees meer tips in onze parkeertips overzicht.

#
Kan ik voor meerdere auto’s tegelijk reserveren?

Ja, dit kan zeer eenvoudig. Bij het reserveren wordt gevraagd naar het aantal auto’s waarmee u komt. Als dit aantal nog verandert, dan moet u ons dit laten weten. Wij geven namelijk het kentekennummer door aan de parkeeraanbieder zodat zij zeker weten dat ze de juiste auto hebben. Indien er een wijziging optreed, mail naar contact@parkcare.nl met uw gegevens en de wijziging.

#
Hoe wijzig of annuleer ik mijn reservering?

U kunt een wijziging doorvoeren door een mail te sturen naar contact@parkcare.nl of door het contactformulier te gebruiken op Parkerengroningen-airport.nl. Om uw boeking te annuleren logt u in op uw account van Parkerengroningen-airport.nl. Hier kunt u uw boeking annuleren. Bekijk de algemene voorwaarden voor de terugbetalingsregeling.

#
Ik heb de reserveringsbevestiging niet ontvangen, wat nu?

Binnen 24 uur hoort u een bevestiging te hebben gekregen van uw reservering. Mocht dit mis zijn gegaan kunt u proberen in te loggen op uw account op onze website. Daar kunt u alle gegevens inzien en opnieuw de bevestiging laten sturen. Heeft u geen account? Neem dan contact met onze klantenservice op.

#
Kan ik met een andere auto komen dan opgegeven?

Het is mogelijk om met een andere auto te komen, alleen verzoeken wij u wel om die wijziging door te geven. Dit kunt u doen door ons een e-mail te sturen naar contact@parkcare.nl met uw gegevens en het kenteken van de auto waarmee u komt. Is dit op de dag van het parkeren zelf? Bel dan naar de parkeeraanbieder. Zij veranderen dan het kentekennummer in hun gegevens.

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo MasterCard Logo Visa Logo PayPal Logo Giropay Logo Bancontact

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe